14 Haziran 2009 Pazar

5 dakikada hazır aktivite


Bugün, sevgili patronum Murat Oktay, ailesi ve birbirinden değerli Merlin'in Kazanı forum moderatörleriyle güzel bir piknik günü geçirdim. Uzun bir aradan sonra ilk defa bu kadar değerli insanları bir arada gördüm. 

Cumartesi günü 4.45 civarlarında uyanınca, gece vakti gözümü uyku tutmadı. Ben de biraz SWAT 4 oynayayım dedim. Kendimi bayağı oyuna kaptırmış olacağım ki, sırtıma doğru efil efil esen serinliğe bir son vermek için pencereye yöneldiğim anda havanın oldukça aydınlandığını, kuşların cıvıldamaya başladığını farkettim. Çoktan sabah olmuştu ve benim çocuklar ile buluşup yolculuğun başlayacağı noktaya doğru gitmem gerekiyordu. Neyse ki geç kalmadım. 

Bindiğimiz vapurun, Murat Oktay'ın bulunduğu iskeleyi transit geçerek adalara yol alması dışında pek bir terslik yaşanmadı. Bir de gelmeyenler yüzünden oldukça fazla artan etler dışında. Etleri pişirme esnasında martılar ile girdiğimiz amansız mücadele gerçekten görülmeye değer cinstendi. Tüm kafile kutsal değerlerimiz olan etleri korumak için bu vahşi ve yırtıcı ölümcül yaratıklar ile gerilim dolu anlar geçirdi. Burada da zafer tabii ki bizim oldu. Kısacası, uzun bir aradan sonra ilk defa dolu dolu, mükemmel bir aile ortamının bulunduğu aktivitede bulunmak beni mutlu etti. Resimlerdeki gözlüklü artist benim ona göre. =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder