13 Haziran 2009 Cumartesi

Tükenir tükenmez tükenen kalem...

Hayatım boyunca, kendimi bildim bileli, kelimeler ve notalar içersinde yaşadım. Soyut olan duygu ve düşüncelere şekil vermenin en güzel yolu yazılar ve şarkılardır herhalde. Müzik ve yazılar... İkisi de benim için bir tutkuydu. İlk etapta müzik konusunda kendime bir temel oluşturduktan sonra, sıra yazarlığa gelmişti. Yani şimdi bestelere söz yazmanın zamanı...

Neyse vesselam. Bendeniz Yusuf Tansu Büyüktalaş. Bu blog sayfasını açmamın nedeni ise, meslek olarak icra ettiğim ve bu alanda hızla yükselmemi sağlayan yazarlık yeteneğimi sizlere sunmaktır. Kariyerimin ilk durağı olan Merlin'in Kazanı ve Techno-Labs ile zaten siz okur severlere her gün ulaşıyorum. Teknolojinin, bilişim dünyasının ve oyun piyasasının nabzını tutuyorum. Daha ne olsun? Yeri gelecek, buraya geyik yazılar yazacağım. Yeri gelecek, bu bozuk ve işlevsiz "sistem" ağır eleştirilerime maruz kalacak. Yani kâh gülüp, eğleneceğiz, kâh ağlayıp, üzüleceğiz. Bazen de korkup kaçacağız, sayfayı kapatacağız(!) Ben şimdiden uyarayım dedim. Hadi sağlıcakla kal sevgili okur ya da ziyaretçi. Her neysen, ben tarafından seviliyorsun. =) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder